(Video) “Yoe Nangis Ke Tu?” Reaksi Nitizen Sebak Tengok Yoe Nyanyi Lagu Untukmu Ibu

Sebut sahaja nama Yoe Parey atau nama sebenarnya Muhammas Ashrul Hakim Lukman ramai sudah yang mengenali dirinya. Nama Yoe Parey makin menjadi dan mula disebut-sebut oleh peminat drama spontan Syahmi Sazli secara perlahan-lahan sehinggalah drama spontan terbarunya β€˜Prent Vs Guru’.

Dengan adanya kehadiran Yoe Parey alam drama spontan Syahmi Sazli, sedikit sebanyak memberi impak yang besar kepada penonton. Karekter Inspektor Cheras Bukit Aman makin menjadi-jadi di media sosial. Lagi-lagi kepetahan Yoe yang banyak bercakap dan sentiasa ceria apabila membawa watak.

Beberapa jam yang lalu, menerusi laman Instagram Yoe Parey telah memuat naik sebuah video. Video tersebut memaparkan Yoe sedang menyanyi sebuah lagu berjudul Untukmu Ibu. Lagu tersebut daripada kumpulan Exist nyanyian penyanyi Mamat yang sangat terkenal suatu seketika dulu.

Apa yang menyedihkan apabila Yoe menyanyi lagu tersebut dengan penuh perasaan. Kelihatan wajahnya sangat sedih sambil menyanyi dan air matanya juga seperti bergenang dan merah. Mungkin Yoe sangat sedih menghayati lirik-lirik lagu tersebut.

Di bawah ini adalah aksi sedih Yoe Parey menyanyi.

Jom dengar Yoe Parey menyanyi di dalam video di bawah ini :

Ramai pengikut di laman Instagram Yoe Parey merasa sed1h mendengar nyanyian Yoe. Ini antara komen-komen mereka :

” Yoe nyanyi smbil menikmati lagu tu.. aq pon pernah bertak0ng air mata.. β€œ

” Sed1h wehh muko tu nyo nyanyi.. β€œ

” Yoe nyanyi beley suko.. tapi ambo dengar beraso sek0k seb0k.. bakpo eh.. β€œ

” Kalo ore kato gapo kito kito jgn nangeh.. β€œ

” Sedakk dooh.. β€œ

” Yoe mace nang1s jah.. β€œ

” Yoe nang1s ke s1an die.. β€œ

” Bakpo sed1h tu sayang.. β€œ

” Sedap yoe nnyi bleh duet nga asif lps ni.. β€œ

Pandai Yoe mencur1 perhatian pengikut-pengikutnya. Semoga Yoe terus maju jaya. Kami di Berita Kopak mendoakan Yoe terus diminati oleh penonton-penontonnya. Terima kasih buat Syahmi yang memberi ruang dan peluang untuk orang seperti Yoe. Amin.