Yang paling saya terasa anak tiri saya baru umur 14 tahun yang saya pernah jaga sanggup wasap3 maki2 saya bukti ada tapi suami jgk diamkan

Assalamualaikum admin, mohon hide profile saya.. terima kasih admin.. dah lama memendam rasa, saya dah lima tahun kawin. org kata 6tahun kawin banyak lg fasa yang kene lalui, 6tahun tu baru2 lagi kan, tapi bagi saya 6tahun sangat lama untuk saya, lama untuk saya sabar dalam situasi apa2 sahaja, situasi ipar, anak tiri, anak sedara suami, bekas isteri, kawin dengan duda bercerai tak seindah yg disangka.

Di situasi apa pon sy selalu sabar dan diam, walaupun ada bukti, suami tetap memilih kakak, anak, anak sedaranya dari saya, kadang2 rasa tak mampu nk lalui. Tapi terus jugak bersabar demi anak tercinta. ipar, anak tiri, anak sedara suami, bekas isteri macam2 beri tomahan pada saya.

Yang paling saya terasa anak tiri saya baru umur 14 tahun yang saya pernah jaga dan pernah hanta sekolah, pernah basuh baju, tgh sarat hanta ke sekolah, wasap3 maki2 saya, bukti ada tapi suami jgk diamkan dan menangkn anak nya, walhal saya sepatah pon tidak membalas, ALLAH. bekas isteri pulak macam2 kata pada saya, saya diam saya sabar, tapi kdg2 rasa dah tak mampu.

saya rasa saya kalah dengan benda macam ni, tak kuat untuk berdiri tanpa sokongan suami, suami lebih sokong anaknya bekas isterinya dan keluarganya. kadang kadang nak buat benda yang tak terfikir dek akal nk viralkan diorang tapi apa mampu, suami pasti membuang saya.

saya simpan segala bukti dan tnjuk kan pada suami, tp suami tak endahkan hati saya. Betul lah kata orang, orang ketiga tak semestinya SCAND4L, keluarga pon boleh jadi.

Saya kawin dengan suami, suami dah bercerai, dan bekas isterinya dah kawin lain, tp masih arah anak2nya  dan buat bermcm2 cara untuk suami membenci saya, sdgkan saya kenal suami dah cerai 7tahun dengan bekas isterinya.

Apakah salah saya? Ipar pulak bencikan saya mgkin kerana saya terlalu muda, mgkin diorang ingat saya nak ambil harta adiknya. Tak mintak banyak warga krt, cukup doakan saya terus kuat Insyaallah..