yang menjadi masaalah sekarang tentang dua lagi anak aku yang bersekolah tapi bekas suami tak bg nafka

Assamualaikum min tolong hind profil aku. Tujuan aku upp ni untuk tanye semue makcik pakcik bawang yang sudi membace n bagi komen untuk kisah aku ni. Aku tersekat antare suami dan anak. Aku yang dulunya janda anak3 kini telah bergelar isteri dan telah mempunyai seorang anak dengan suami baru.

Aku kenal suami baru saat aku mengandung anak ke3 aku bercerai saat mengandung. Dan kini suami baru anggap anak tu macam anaknya sendiri. Yang jadi Masaalah aku tentang dua lagi anak aku.

yang menjadi masaalah sekarang tentang dua lagi anak aku yang bersekolah tapi bekas suami lansung tdk bg nafka dan aku tak kerja harap kan suami seorang yang bekerja. gaji suami aku 1k je sebulan.

Kene tanggung 8 tekak sewa rumah lg api air pempers susuĀ  dua org lagi aku kesian dengan suami aku. Aku nak keja upah ngasuh anak mahal. Nak mengasuh budak aku ade ank kecik dan kena jemput anak sekolah siapa pulak nak jaga asuhan

Nk buat makanan dan cod aku dah cube tapi belumĀ  rezeki aku. Apa lagi yang boleh aku buat. Aku selalu gadoh pasal anak. kadang sampai aku rasa nak cerai.