Pernah sekali suami out station, suami suruh abang ipar menjaga saya dan disitulah terjadi sesuatu yang tidak disangka, saya dan abang ipar terlanjur,

Assalam tolong hide profile saya.. saya guna fb kawan. saya surirumah 26 tahun. suami 40 tahun. suami ada 3 adik-bradik. tak ada masalah dalam rumahtngga saya. masalah diri saya min. Saya ada perasaan pada abang ipar.. tak tahu. Tak faham macam mana prasaan nie ada tiba2. saya berkahwin dengan suami 8 tahun da. tapi kenapa sekarang perasaan ni saya rasa. ALLAH siksanya. saya berdosa bersalah pada suami.

Suami saya seorang yang sangat baik. bagi saya die sempurna sebagai seorang lelaki suami layan saya sabar dengan saya. beri nafkah zahir dan battin secukupnya. nak kate abg ipar ada kelebihan. tak min. mereka kembar seiras. hensem sama, prangai, cara semua lebih kurang sama. suka tersenyum, ramah, suka menolong. apa yang saya nak cakap. mentua berjaya didik mereka menjdi suami yang baik.

Pernah sekali suami out station, suami suruh abang ipar menjaga saya dan disitulah terjadi sesuatu yang tidak disangka, saya dan abang ipar terlanjur, dan bila suami pulang, saya melayan suami seperti biasa tapi sekarang saya hamil. Dan saya tak pasti anak dalam kandungkan saya anak siapa. Dan saya minta pendapat yang lebih pakar. Kalau lah anak yang saya kandung adalah anak abang ipar, adakah anak saya sama dna dan suami? Sebab suami dan abangnya bersaudara. Tolong saya..

Hubungan kami adik-bradik sangat rapat. baik ipar atau biras. saya selalu berdoa semoga ALLAH buang perasaan nie. Dan ampunkan segala dosa saya. cukup laa prasaan ni hanya untuk suami. Semoga ALLAH kuatkan iman saya. perlihara saya untuk jadi isteri yang baik. Saya trima keceman. Sebab saya tahu saya brsalah.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here