Kadang2 aku simbah air Yasin kat dia min tapi dia gelak2 je min. Air kolah masjid pun aku pernah simbah tapi tak jadi apa. Cuma air longkang je belum lagi

Assalammualaikum Min.. Tlg hide kan fb aku. Min aku dah 4 tahun kawin min. Sebelum khawin bini aku selalu hias diri cantik2. Berat badan pun baru 65 kg sebelum khawin. Lepas 4 tahun min kami khawin berat badan dia naik sampai 95 kg min. Baru anak sorang. Kalo badan naik sebab beranak takpe min tapi selepas khawin je makan Macam esok makanan dah takde je kat dunia. Ada saka ke.? Masa dalam kereta aku siap pasang ayat ruqyah tapi dia ok je min sampai tertido takde pulak kerasukan.

Kadang2 aku simbah air Yasin kat dia min tapi dia gelak2 je min. Air kolah masjid pun aku pernah simbah tapi tak jadi apa. Cuma air longkang je belum lagi. Bila aku cakap aku nak cari bini lain dia marah. Dia cakap nak cerai. Pastu aku cakaplah kalo cerai sapa nak bagi dia makan. terus diam dia min. Kenapa min perempuan ni taw cantikkan diri sebelum khawin lepas khawin macam dah tak penting bagi mereka. Salah ke keputusan aku kalo nak khawin lain?

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here