Saya akui saya agak tak suka rumah kotor tapi saya ubah diri biarkan sahaja rumah bersepah kalau terlampau penat

Assalam min. Saya just nak luahkan. Saya isteri n dah berkahwin 5 tahun. Kami bercinta dr sekolah. Selepas habis belajar kerja sekajqp then kahwin. Saya hanya nak luahkan. Dari awal perkahwinan suami pernah cakap kerja dirumah hanya orang perempuan yang buat sebab dia dididik macam tu.

Untuk pengetahuan min. Saya  juga bekerja. Saya la masak saya la mengemas rumah semua. disebabkan saya anak sulong saya da biasa pikul tnggungjwb. anak saya lebih rapat n saya. Saya sering bergado hal ni dan saya nmpk dia da berubah sket.

Saya akui saya agak tak suka rumah kotor tapi saya ubah diri biarkan sahaja rumah bersepah kalau terlampau penat tp kalu smpah da smpai berulat singki da penuh takkan saya nk diam lg. Suami saya takkn buat. Saya da berbuih mulut tp masih yang sama.

Suami pulak makan cerewet kene masak. Saya memang jrang beli atau mkn luar sebab mkn cerewetnya. Kalu saya tapau suami akak komplen saya tak msak. saya sakit hati bila suami tahu mengomplen itu ini. Waya la yang pergi beli lauk saya la jugak balik masak.

Allah je yang tahu bertapa penatnya saya. Suami saya ada gastrik. semenjak pkp suami saya ada anxiety mgkn disebabkan kan saya terlalu penat dan stress. Saya pula mmpunyai masalah keluarga. Saya lagi pernah mncederakan diri saya. disebabkn itu suami saya pula ada anxiety.

Sekarang dia tak bekerja sebab sakit hnya saya seorng bekerja. belanja pon apa yang patut sahaja. Saya bersyukur ada kawan2 banyak bagi nasihat pada saya. Saya banyak bersabar dan masih jalankan tnggungjwb saya sebagai isteri.

Kadang2 saya rasa mara dengan fmly suami kenapa la tak diberikn didikan yang betul sampai macam ni skli susahkan pasagan. suami saya seorng pnyabar jika saya selalu mara2.

Saya mara sebab saya penat sangat2 sebab saya yang uruskan semua..saya risau hati saya akan jd keras n takcinta lg pada suami saya. Doakan saya kuat demi rumah tngga saya.. terima kasih