Paling saya tak boleh terima bila  bini saya masak makanan kegemaran saya terus mentua mara

Assalamulaikum admin tolong hide profil sayaa yaa. Minta maaf laa semua saya tak pandai nak  tulis sangat hentam ja ni, harap semua orang boleh paham .
Dekat sini saya nak minta pendapat kawan2 dalam ni saya dah berkawin hampir setahun. saya tinggal dengan mentuaa sayaa,

Ceritanya mentua saya baikk sangat dengan saya cuma saya kadang makan hati jugak dengan mak mentua sayaa.  sikit suka cari isteri saya sampai tidur pun nak dengan isteri  kadang tuh sminggu 2 kali ja saya boleh tidur dengan isteri saya tuh pun sabtu ahad sedangkan pakmentua  saya masih ada.

lepas tuh pulak mak mentua saya ni sukaa marah isteri saya bila saya tadak dekat rumah, bilaa saya ada di rumah mentua tak brani pulak nak marahh2 boleh jaa ckap elok2 kalau isteri saya buat salahh apa2.

Paling saya tak boleh terima bila  bini saya masak makanan kegemaran saya terus mentua akan marah cakap dekat isteri saya hang lebih petingkan laki hang dari mak hang sndiri sedangkan saya ni suami diaa, spatutnya dia kenaa dahulukan saya dulu baru mak dia ,

tapi ni takk apa2 mak dia dulu ,isteri saya ada cakapp diaa rasa bersalah  sangat2 dengan saya sebab dahulukan mak dia dulu tapi mak dia tuh solah2 tak phm yang anak dia dah berkawin stay nampak macam nakk kong2 isteri saya sebab dalam ramai adik brdik isteri saya

isteri saya ja jenis tak melawan ikut jaa apaa yang mentua saya nak ,kadang sAya geram jugakk ,kenapaa bagi isteri saya kawin kalau stay nak kong2 dia ,nak buat dia macam budak2, saya ada cakap dekat bini saya yang saya nak keluar pada rumah ni ,

tapi isteri saya ckap mentua saya tak bagi dia cakap duduk laa sini lagi pun tinggal mentua dengan pakmentua saya jaa tapi saya tak bolehh, saya nak privacy  dengan isteri saya nak hidup bedikari tapi tah laa nak cakap mcm mana lagi ,Kalau boleh nak minta cadagaan dan nasihat dari kawan2 dalam group ni .