Paling saya sedih perempuan tu cakap tak nak pada suami saya tapi masalahnya dia masih tetap melayan jugak

salam min. Tolong hide profile saya ye..saya seorang isteri yang betul betul kecewa dengan sikap suami saya. Saya berkahwin dah 4 tahun. Selama kami berkahwin suami saya tak pernah abaikan saya. Nafkah smua ckup mkn pakai dia rumah smua saya jaga. Kadang kadang tak ckup jgk sebab musim pkp ni kan.

Sepanjang pkp dr tahun lepas dia tak ada kerja so saya yang tanggung dia. tak apa saya tak kisah semua tu. Sekarang Alhamdulillah dah dapat kerja tapi paling saya kecewa dlm diam dia ade perempuan lain. Dia cerita smua keburukan saya pada perempuan tu.

Perempuan tu pon jadi kesian kt dia.  Sedihnya saya sanggup suami saya buat dia macam ni. Apa lagi yang tak ckup pada dia. Selama ni saya banyak brkorban untuk dia min. Yang paling saya sedih sekali dia ada cakap dekat saya. kalau saya tak dapat terima perempuan tu dia sanggup tggalkan saya.

Kalau permpuan tu tak boleh trima dia. Dia sanggup tggalkan dua2. Tiap2 mlm pegi jumpa prmpuan tu pujuk rayu suruh terima dia. Paling saya sedih perempuan tu cakap tak nak pada suami saya tapi masalahnya dia tetap melayan jugak. Dia ada buat call semasa suami saya jmpa dengan dia.

saya dengar la prbualan diorang. Allahu. tak sangka suami saya sanggup cakap bukan2 pasal saya papa prempuan tu. Umtik pngetahuan smua dia baru kenal sbulan je dengan prempuan tu. Dah ajak kawin. suruh plak saya bermadu dengan perempuan tu masalahnye die tak mampu pon.

Saya tak nak tanggung dosa saya dan saya tak nak dia tanggung dosa menjawab kat sana nanti. hancurnya hati saya. Sekarang ni saya hanya diam je layan suami saya macam biasa. Saya beserah je pada Allah ape saje keputusan suami saya. Saya stress rasa macam takda harapan lg dalam rumah tangga saya ni. Tolong la saya perlukan nasihat.