Pada Bulan 8 satu lagi dugaan yang begitu hebat dan dasyat dalam hidup saya bila suami terkantoi sebenarnya suami berkahwin lagi

Assalamualaikum. Mohon admin hide FB saya. Saya selalu baca tentang krisis2 dalam rumah tangga ka5 page ni. Banyak cite2 yang boleh saya dapat di page ni.

Tapi Kali ni  saya nak cite kan tentang krisis dalam rumah tgga saya bukan bemaksud untuk buka aib tapi sekadar untuk mntak warga2 netizen di page ni mendoakn saya menjadi seorang yang sabar, tabah dan kuat.

saya dah bkwin hampir 12 tahun, dan mpunyai 2 orang cahaya mta sepasang, anak yang sulong barumur 10 tahun dan sorang lagi 2 tahun.. dan saya berumur 31 tahun, seorang wanita yang bekerjaya.

Cerita saya bermula pada Tahun 2015, suami saya berlaku curang di blkg saya dengan seorang jnda anak 1, janda yang lbh Tua dari suami. Pada saat Tu hnya ALLAH shja yang Tahu btapa skit nya hti saya bla Tahu suami blku curang.

Ringkaskn cite pada Tahun 2015 juga saya dapat tawarn bljr yang disponser spnuhnya, saya mgmbil kptusn untuk sambung belajar atas sebab saya perlu ada kerjaya saya sendirii supaya bila apa2 yang berlaku akan datang saya dah Ada masa depan.

Selama 3 Tahun saya belajar. Suami berjanji tak kan contact dah dengan janda tu dan saya bagi peluang kedua untuk dia. Suami saya memang seorang yang bertangjawab dan seorang ayah yang baik untuk anak2.

saya bagi dia peluang kedua sebab saya fkir apa kebaikn yang dia pernah buat untuk saya. Pada Bulan 8 satu lagi dugaan yang begitu hebat dan dasyat dalam hidup saya bila suami terkantoi sebenarnya suami dah berkahwin dengan janda anak 1 tu pada Tahun 2017.

sepandai2 tupai melompat jatuh ke tanah jua. Hebat sangat hebat permainan antara suami dan janda Tu. mereka perbodokn saya permainakn saya! Suami saya telah mnipu saya 3 Tahun! saat Tahu nye kantoi disebabkn saya mntk suami statement bank dan dari stu saya nampk nama pmpuan Tu transfer duit ke suami,

saya desak suami kenapa pmpuan tu transfer duit. Dan akhirnya suami mengaku yang dia dh kwin. YA ALLAH bertapa hncur hti saya! sebagai seorang istri yang telah ditipu suami dan dimadukn sera sayap apa lagi yang boleh saya lakukan.

Saya rasa benci, rs jijik, rasa sakit hati, kecewa sebab ditindas macam ni! saya mnta dilepaskan, saya mintak diceraikn. Saya tak sanggup! Tapi suami saya tamak dia tak nak, dia taknak ceraikn saya.

Dia nak dua2.. buat pegetahuan semua suami saya tak mampu untuk beristeri 2. gaji saya lebih Mahal dari gaji suami! saya yang banyak kuar duit untuk anak2 dan keperluan dalam rumah.

Suami hnya byr duit rumah sewa, bil api air. Sebab balance suami bila tolak smua hutng hnya berbaki rm300. mampu ke macam tu untuk beristeri 2? sedangkn pakain untuk anak Bini pn jarang sekali beli.

Kebanyaknnya saya beli sendirii! Dimana kemampuan awak wahai suami? Adakah mampu dari segi b4tin sahaja? pkara yang paling saya tak boleh nak trima, mentua saya dah tahu dari Tahun lepas lagi yang suami dah bkwin!

Tapi diaorang taknak masuk campur sebab diaorang cakap kalau la saya Tahu diaorang kesian kt saya! Suami saya bekwin dengan janda Tu tanpa pgtahuan sape2 termasuk mak bapak jnda Tu.

Adakah ini takdir atau pilihn mereka bdua, kenapa mesti bekwin tanpa pengtahuan mak bapak jnda Tu. Sebab Tu saya cakap mereka berkwin atas dasar N4FSU!!

Saya ada contact dengan mak bpk janda Tu dan mereka memang sangat marah dan tak restu hubungann mereka. mak bapak janda tu cakap suami saya hanya nak mempergunakn anak diaorang sebab anak diaorang kerje gov!

lagipn mak bpk jnda Tu pn baru Tahu hubungan dioarg Tahun lepas. Cuma saya je yang baru tahu bulan 8 baru ni. Satu2 petunjuk yang ALLAH bagii kepadaa saya. Terlalu banyak suami menipu. Depan saya begitu baik tapi belakang saya macam2 dia lkukn.

Start PKP bln 3 perempuan tu dah kuar rumah dari rumah mak bapak dia, dan menyewa dekat dengan perumahan saya. Bagus kan. Pndai mereka berdua merancg!  nak Tahu bagaimana cara suami saya guna taktik bahagikn masa sebelum saya Tahu dia berkwin lain.

Taktik suami dan bapak mntua saya. Bapak mntua saya cakap suami Ada kje malam kje jaga so mintak kebenaran saya boleh ke tak. Saya ni cakap terpulng sebab fikir suami nak cari duit lebih.

So selama ni dalam sminggu ada 3 kali dia akan kerje JAGA!! tapi sbnrya bukan keje tapi dia balik rumah janda Tu! banyak lagii sbnrnya pnipuan scra halus. Tapi saya kongsikn skit shja.

Sebagai seorang istri yang ditipu oleh suami yang diagap setia, baik dan penyayang. Saya dah buat permohonn cerai dan TARIKH bicra bulan 9 hr Tu tapi dalam tempoh saya tunggu saya dilepaskn macam2 yang berlaku suami smpai sanggup mak minum r4c0n buat perkara bukan2 sebab tak nak ceraikn saya.

saya tak tahu apa sebenarnya dalam hti suami. Sini sayang satu sayang. Suami cakap dia nak Jaga saya sampai m4ti dia tak nak saya Ada lelaki lain! Adil ke untuk saya? ALLAH datangkan lagi ujian untuk saya, rpnya saya mgndung.

Saat saya tahu saya dimadukan saat Tu juga ALLAH beri rezeki anak untuk sayaa..YA ALLAH hebat pcturan mu…tapi saya j4hil saya takboleh nak trima apa2 lagi sebab yang saya Tahu saya nak bcerai saya dh taknak ad apa2 kaitan dengan suami.

saya gugvrkn kndungn saya. Ye saya tahu saya berdosa. Saat saya gvgvrkn usia kndengan saya baru nak msuk 5 mngu. Dalam keadaan saya stress saya kecewa saya tak boleh nak hadap ni smua.

sebab Tu masa trikh perbicaraan bulan 9 saya terpaksa tarikh kes sebab saya baru lepas gvgvrkn kndengan saya. Selepas ni saya serah smua takdir saya pada ALLAH. Sekarang ni khidupn saya tak macam dulu. Selalu saya suruh suami lepaskn saya. Saya kuat cmburu.

Saya benci saya tak suka kalau suami call/ pergi rumah perempuan Tu! dan sekarang kalau saya shift malam baru suami akn tdo rumah perempuan Tu bw anak2 skli. Hari3 lain suami banyak ms dengan saya. Perlu ke saya pertahanakn lagi rumah tgga saya? semua boleh bcakap redha la , sqbar la tapi yang lalui saya sorang.

apa sbnrnya perempuan tu nak sedangkn perempuan tu pun banyak kuar duit dia sendirii, dia Tahu suami saya tak mampu tapi kenapa masih nak juga! oh ya buat pgtahuan semua perempuan Tu jdi janda disebabkn bekas suami dia juga kwin senyap2 dan dia tak nak dimadukan sebab Tu bcerai. Tapi sekarang sanggup plk nak bmdu.. kenapa dl tak sanggup bmadu.

tolong warga netizen doakn saya kuatdan sabar mghadapi sgla dugaan dlm kehidupan saya. untuk kaum lelaki, tolong la jangan skitkn hti istri anda. Jangan mnipu istri anda. Kasihanilah mereka. Jangan terlalu ikuntukn n4fsu dan kehendak dari sendirii.
Kalau mampu beristeri lbh dari 1 takpe. ni Ada istri 1 pun tak mampu. terima kasih admin sudi siarkan