Mil juga jenis sangat kedekut dekat menantu kerana pernah satu hari Pak mentua belikan saya biskut mak mertua sorok tapi saya diam saja tak mengadu dkt fil suami

Assalammualaikum admin. Saya nak luahkan pasal sikap suami dengan mil. Sebelum Kami berkhawin bakal suami dengan mil pernah pandang serong dengan saya sebab saya belajar sampai spm sahaja, Ada subjek yang saya tak lulus. selepas khawin perkara ni makin menjadi2. bila saya buat Salah sikit suami Hina,maki saya Macam2.

Sampaikan sanggup cakap saya bang ang, mangkuk, hidup menyusahkan orang sahaja dll siap suami tunjal kepala saya. 8 tahun saya hadap benda yang Sama, kadang2 saya ada niat nak lari dri rmh bawa anak2, nak p mahkamah uruskan proses cerai.

Nafkah dri segi duit belanja tak pernah bagi saya pendam je, takpa sebab saya faham suami kerja biasa2 saja, gaji pun cukup2 mkn.saya redha tetapi suami TAK pernah jaga air muka saya, maruah saya siap malukan saya dpn orang2 ramai,dpn jiran2 ckp saya ni beng gong dll. allah saja tahu isi hati saya.

tiap2 Hari saya doa kalau dia bkn jodoh saya pisahkan kami. saya nak Cari kebahagiaan saya sendiri. kerja rmh a to Z saya uruskan walaupun saya dlm pantang.suami Macam biyawak hidup hadap phone 24 jam, game, main fb, tiktok,t
Tgk video2 loca.

mil buat tak tahu bila anaknya perlakukan isteri Macam hamba abdi sebab saya bkn menantu pilihan. mil suka sindir, pandang sebelah mata, buruk2 menantu dpn mak bapak, anak2 nya.sebab mil jenis manusia munafik, suka bermuka2. mil suka laga2 Kan menantu dengan anak btina nya konon diaorang anak2 hebat sgt sebab fasih byk bahasa.

mil jenis kedekut dekat menantu tetapi dpn anak2, mak bapak mil tak tunjuk sifat kedekut  pernah satu Hari Pak mentua belikan saya biskut, Bini dia sorok ,saya diam saja tak mengadu dekat fil, suami saya mengadu dekat mak saya sebab hanya mak yang faham isi hati anak2.

mil nampak sikap menantu yang dia TAK suka mulalah buka FB share Macam2 pasal menantu. Dosa orang di viral dosa sendiri di private. yang buruk semua menantu yang elok semua mil dengan anak2 nya. Sedih bila kenang nasib saya dpt suami mil perangai tak semegah..