Masalahnya sekarang bila saya tanya lagi sekali dia baru mengaku pernah beberapa kali terlanjur dengan bekas tman wanita dia

Salam admin. Mohon hide nama saya.saya perlukan sokongan moral untuk dri saya. Saya dah setahun menikah dengan lelaki pilihan sendiri.

Bercinta tak lama pun. 6 7 bulan je. Dari sebelum nikah sampai la sekarang dah nak setahun saya pernah tanya dekat suami saya. Adakah pernah bersama dengan mana2 wanita sebelum saya.

Dia kata tak ade. Berapa kali saya tanye tetap jawapan dia tak ade. Sampai sumpah bawak nama Allah swt. Sebenar nya saya nak tau je. Saya tau tu kesah silam dia.

Cuma saya nak dia jujur. Masalahnya sekarang bila saya tanya lagi sekali dia baru mengaku pernah beberapa kali bersama dengan bekas tman wanita dia dulu dan slain tu pernah juga bersama dengan wanita2 di rumah urut.

saya agak tergamam. Kecewa hancur sebab selama ni saya inhat dia dah cukup jujur. Rupanya dia memang sengaja nak rahsiakan benda ni sebab dia kata dia dah insaf dan taknak mengenang kesah silan hitam dia.

Untuk pengetahuan smua. Suami saya baik bertanggung jawab. Dia layan saya macam permaisuri selama saya bernikah dengan dia. Ya saya tengok dia dh insaf dari kisah silam dia.

cuma saya agak terkilan  dengan pngakuan dia. walau dah  berlalu 15 tahun yang lalu kesah dia. Saya rasa macam baru kemaren je trjadi. Allahu.

Saya perlukan nsihat yang boleh buat saya redha dengan smua ni. Untuk saya boleh terima baik buruk suami sayaa. Maaf smua. Jangan lah kecam saya.Salam admin. Mohon hide nama saya.saya perlukan sokongan moral untuk dri saya. Saya dah setahun menikah dengan lelaki pilihan sendiri.

Bercinta tak lama pun. 6 7 bulan je. Dari sebelum nikah sampai la sekarang dah nak setahun saya pernah tanya dekat suami saya. Adakah pernah bersama dengan mana2 wanita sebelum saya.

Dia kata tak ade. Berapa kali saya tanye tetap jawapan dia tak ade. Sampai sumpah bawak nama Allah swt. Sebenar nya saya nak tau je. Saya tau tu kesah silam dia.

Cuma saya nak dia jujur. Masalahnya sekarang bila saya tanya lagi sekali dia baru mengaku pernah beberapa kali bersama dengan bekas tman wanita dia dulu dan slain tu pernah juga bersama dengan wanita2 di rumah urut.

saya agak tergamam. Kecewa hancur sebab selama ni saya inhat dia dah cukup jujur. Rupanya dia memang sengaja nak rahsiakan benda ni sebab dia kata dia dah insaf dan taknak mengenang kesah silan hitam dia.

Untuk pengetahuan smua. Suami saya baik bertanggung jawab. Dia layan saya macam permaisuri selama saya bernikah dengan dia. Ya saya tengok dia dh insaf dari kisah silam dia.

cuma saya agak terkilan  dengan pngakuan dia. walau dah  berlalu 15 tahun yang lalu kesah dia. Saya rasa macam baru kemaren je trjadi. Allahu.

Saya perlukan nsihat yang boleh buat saya redha dengan smua ni. Untuk saya boleh terima baik buruk suami sayaa. Maaf smua. Jangan lah kecam saya.