Masalahnya Kadang wife aku ajak balik rumah mak mentua laju je aku on sebab fikir boleh tengok dan rapat2 dengan mak mertua aku tu

Admin, minta siarkan.  Salam admin dan selamat berpuasa. aku nak kongsi cerita sikit. Sebelum tu aku guna facebook adik aku.

okey, macam ni. Aku dah kawin, usia perkahwinan aku dengan isteri aku dah setahun lebih. dia pun tengah mengandung anak sulung kami sekarang ni.

Masalahnya min, aku tak tahu la kenapa aku ada rasa suka tengok mak dia. Maksud aku, ’suka’ tu maksud macam jatuh hati. Kadang2 aku rasa macam tak betul jugak min,

Yela aku dah kawin dengan anak dia ini aku rasa macam jatuh cinta, rasa suka pulak dekat mak mentua aku.

Untuk pengetahuan korang, aku still ada mak mentua dengan bapak mentua lagi. Tapi benda buat aku jadi jatuh cinta ni sebab muka isteri aku sama macam mak mentua aku.

Hahaha aku tahu benda ni macam tak masuk akal dan aku masih waras lagi piker halal h4ram.

Masalahnya Kadang wife aku ajak balik rumah mak mentua laju je aku on sebab fikir boleh tengok dan rapat2 dengan mak mertua aku tu

Jangan kecam aku, aku tanya pendapat je. aku rada kadang2 macam aku nak gile pun ada..

Tolong bagi pendapat murni2 macam mana aku nan hindar dari berlaku benda tak diingini? Aku tak nak dikuasai pemikiran jahat macam ni lagi2 mak mertua aku pun macam ada respond kalau dia syok kat aku.

Aku tau mungkin orang anggap aku macam tak normal sebab boleh ada perasaan macam ni tapi ini melibatkan perasaan dan aku tak minta pun hadir perasaan macam ni

kadang2 aku fkir balik mungkin ada baiknya kalau aku tak balik rumah mertua tapi aku rindukan dia, dan dia selalu call suruh balik.

Bila balik, mertua suka perhatikan aku, bila aku tengok dia curi2 tengok aku. Kalau aku pergi dapur, dia suka rapat2 kat badan jadi aku pun apa lagi, ada jugalah aku pel0k dia,

dia pun dia2 dan senyum je bila aku buat macam tu, Aku dapat rasa dia suka kan aku. Tapi kenapa dia tak terus terang.

Ya Allah buntu nya aku. Aku sayang kedua duanya. Tapi aku rasa sayang aku pada mertua lagi kuat. Rasa nak kawin je dengan mertua ku tu.. tolong aku.