Masalahnya dari awal kawin dia tak serumah dengan saya hanya datang untuk habuan melepaskan n4fsu

salam. Mintak bantuan pndapat. Boleh ka…suami suka2 ceraikan isteri tnpa alasan munasabah. Saya janda anak 1. Dia duda anak 2.

Masalahnya dari awal kawin dia tak serumah dengan saya hanya datang untuk habuan lepaskan n4fsu. kain baju semua rumah mak dia.

Rumah sini hnya dua helai kain bju je habua tukar lepas mandi bsama tu. Dah hmpir 2 thun saya tegur perbuatan dia yang tak mau tinggal serumah.

Alasan saya la jahat. Tapi cek in 2 jam berjalan macam biasa untak puaskan n4sfu. mana mai saya jahat kalau untak n4fsu dia ok je. dia tingai sehari rm20 untak belanja kami. Kalau mintak lebih.

Kena m4ki. Cukup bulan 200 untak barang dapur. Tu je. Tak bawa saya pi mana keluar dari umah. Simpan je dalam umah. Alasan saya tak suka bercampok.

Sebenarnya dia suka pi sendri je and tak bagi saya bercampur dengan sapa pun. lani alasan dia nak ceraikan saya. Tak boleh hidup dengan saya.

Masalahnya suami saya tak pernah hidup rumhtnga dengan saya pun. hari2 saya pujuk dan beri nasihat untak hidup sekali. Dia tetap 24 jam rumah mak dia atau kawan2 je.

Suami saya ni tauke besak number ekok. Saya dah tak larat nasihat tinggai benda2 h4r4m. Saya nanti kena m4ki atau 2jam yang dia mai tu. Dia tak kan mai. Semua hal rumah saya urus sendiri dengan anak2..

boleh ka diceraikan suka2 macam tu je. Apa yang patot saya buat. Sebelum kawin pujuk saya kawin. Senang saya. Dia ada rumah. saya tak perlu sewa sna sini.

Hari pertama kawin. Dah mula halau kami dari rumah dia ni. Bab duit. Sebelum kawin, duit saya jangan guna. Simpan.

Ini kena m4ki hari2 saya tak tqnya duit makan minum dia even r0k0k saya tak beli bagi konon, apa ptot saya buat. Suka2 dia lepaskan n halau kami anak beranak. mohon pendapat kawan2. t kaseh