Masalahnya aku dah berapa kali lari dari Rumah aku ingat bila aku lari Rumah suami akan berubah tapi aku salah.

Assalamualaikum min comel..Tolong hide kan profil saya ye. Cerita nya macam ni..aku dengan suami dah berkahwin 3 tahun lebih. suami aku rajin kerja sampai seminggu penuh kerja tak ade cuti.

Suami Aku kerja singapura memang masuk pagi jam 3 balik jam 11 malam. Aku dengan suAmi kurang bercerita sebab suami balik dah lewat. Aku kerja jugak min. Tapi aku betul2 terkilan dengan suami aku sepjng aku kawin suami tak pernh nak pu4skan aku.

aku boleh kira berapa Kali dia buat aku Pu4s.. min pon tahu kan pompuan n4fsu dia Macm mana. suami aku ada Masalah 3minit dah buang. aku Malu min tp aku takde tempat nak mengadu..aku takut nak bgthu mak ayah aku.

sebb dulu aku pernh bgthu Aku takboleh tahan dengan suami aku nak berpisah..tp orng tua halang..aku Ada bgthu suami aku Tolong chek jahitan masa aku bersalin terk0y4k ke Ap ke kN sebb sakit..dia boleh cakap tgk Sendiri pakai cermin takboleh ke luluh j4ntung aku min.

aku dah lama sebenar nya makn hati dengan suami aku. Masalahnya aku dah berapa kali lari dari Rumah aku ingat bila aku lari Rumah suami akan berubah tapi aku salah..suami aku masih Sama pergai dia..aku pernh bgthu suami Setakat bagi nafkah zahir setiap bulan takcukup kita dlam Rumah tngga..

suami aku cakap aku belajar dri mana Kalau asyik nak berjvbv je..ya allah min mulut takterkata kenpa suami aku macam ni..masa covid suami duduk singpura 2tahun lebih baru balik sini..aku ingt dia dah berubah tp Sama..

maaf Kalau tulisan aku berterabur Aku takboleh tahan air mati jatuh laju Macm air hujan..aku cuma nak mntak pendapat ap perlu aku buat..Aku tahu suami aku suka baca kisah2 Rumah tngga Kalau Awak masih Sayang kan saya dengan anak awak ubah la pergai tolong layan saya macam isteri saya takpernh mintak emas permata dari awak.

kalau Awak masih Macm ni pergai lebih baik Awak lepas kan saya dengan cara baik..saya taktahu suami saya ada Masalah apa bila saya Ajak jumpa doktr mesti dia taknak..doakan saya kuat demi anak2 .