Kisahnya sekarang aku sukakan suami orang dan dia dah ada anak 1 sedangkan akupun sudah ada suami dan anak 1 juga

Selamat malam min. Aku sudah berumah tangga dan Alhamdulillah suami aku baik.

Kisahnya sekarang aku sukakan suami orang dan dia dah ada anak 1 sedangkan akupun sudah ada suami dan anak 1 juga.

masalahnya suami orang orang tu sukakan aku juga, hari2 kami chat macam dah anggap suami istri sendiri pernah jumpa sekali mesra sangat dia baik nampak yang dia lemah lembut betul2 yang dia sayangkan aku, kami selalu chat tak pernah pun dia abaikan chat aku.

Tapi akhir2 ini dia lambat balas chat aku sampai 2 hari tak read chat aku.

Aku sedih dan sebenarnya sakit hati setiap teringat yang dia disana sedang bersama istri dan anaknya. aku sekarang ni tengah cuba melupakan dia,

tapi susah sangat macam tak kuat aku menahan rindu, apa yang harus aku buat min. Aku rindukan dia tapi aku teringin pula nak lepas dari dia, terimakasih min.

Selamat malam min. Aku sudah berumah tangga dan Alhamdulillah suami aku baik.

Kisahnya sekarang aku sukakan suami orang dan dia dah ada anak 1 sedangkan akupun sudah ada suami dan anak 1 juga.

masalahnya suami orang orang tu sukakan aku juga, hari2 kami chat macam dah anggap suami istri sendiri pernah jumpa sekali mesra sangat dia baik nampak yang dia lemah lembut betul2 yang dia sayangkan aku, kami selalu chat tak pernah pun dia abaikan chat aku.

Tapi akhir2 ini dia lambat balas chat aku sampai 2 hari tak read chat aku.

Aku sedih dan sebenarnya sakit hati setiap teringat yang dia disana sedang bersama istri dan anaknya. aku sekarang ni tengah cuba melupakan dia,

tapi susah sangat macam tak kuat aku menahan rindu, apa yang harus aku buat min. Aku rindukan dia tapi aku teringin pula nak lepas dari dia, terimakasih min.