Kisahnya ditempat kerja saya telah terlanjur dengan lelaki lain dan baru2 ni saya telah jatuh cinta dengan sorang lagi lelaki berstatus duda

Mat petang geng KRT, terlebih dhulu nak ucap tq bebanyak sebab sudi myiarkan kisah saya ni, saya mntak hide profil saya.

Tujuan saya kat sini sebenarya nak mintak pendapat kawan2 semua, boleh tegur saya secara ihklas dan paling ihklas, saya betule buntu. saya sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak dan seorang adik bela,

saya merupakan anak tunggal dan ayah mak saya kedua2 ya telah meningg4l. rumah saya sekarang semakin goyah, semua ya disebabkan saya sendiri.

kisah nya bermula 2 tahun lepas bila saya mntak izin suami untuk bagi pluang saya rasa berdikari, (berkerja diluar jauh dari suami) dan suami mengizikan saya, sebab saya merayu pada masa tu,

sebab sebelum ni saya tak pernah merasa bagai mana hidup sendiri dan rasa pengalam berkerja.

Namun bila sah hampir 4 bulan berkerja di luar, hati saya berasa lain dan lebih selesa hidup sndiri..

Kisahnya ditempat kerja saya telah terlanjur dengan lelaki lain dan baru2 ni saya telah jatuh cinta dengan sorang lagi lelaki berstatus duda dan pernah berjumpa sekali bulan lepas juga pernah terlanjur masa first jumpa.

Hati ni makin sayang dan betul2 ingin bersama lelaki ni tapi masalah nya sekarang, suami saya sangat2 baik dan saya berani nyatakn yang tiada lelaki standing dia (menantu kesayangan, , masa arwah mak ayah ada pon, diorang sangat sayang dengan suami saya)

kebaikan suami menyebab kan semua sedara mara saya kawan2 saya tak mengizikan saya untuk berpisah dengan suami dan salah satu nya lagi diorang cakap kesian dengan anak sayaa nanti yang akan menjadi mangsa.

. YA memang betul saya akui semua nasihat yang dinasihatkan dari sedara mara and kawan saya memang betul, sangat2 betul tapi masalah nya sekarang sumpah demi Tuhan hati ni sudah tiada perasaan kepada suami.

Saya sendiri telah memberi tahu suami yang saya ada berkawan dengan lelaki lain, suami saya masih boleh terima dan berharap saya berubah tetapi suami tidak tahu kalau saya sampai tahap terlanjur.

Sekarang saya tak duduk dengan suami sebab saya mntak dia berkerja diluar, sebab saya memang tak mahu sebumbung dengan suami, sejujurnya sudah lama saya tdak tidur dengan suami, ampir 1 tahun lebih,

walau banyak bnda yang sayaa buat kat suami, tapi suami masih mngharapkan hubungan kami boleh baik macam dulu. Berbalik untuk kawan lelaki sayaa pulak, hati saya betul2 suka sayang cinta dengan dia,

dan dia pon berusaha mnunjukkan yang dia series dengan saya, dia pernah ajak saya kawin, dan saya masih tak dapat nak bagi keputusan kerana dia masih tidak tahu kalau saya isteri orang..

Sekarang ni saya rasa berslh sangat sebab seperti mempermainkan hati dia, walau sayaa btul2 sayangkan dia, tapi saya tak dapat buat keputusan dan mintak dia tunggu saya.

Sekarang ni masalah ya sayaa tak tahu nak pilih siapa, hati saya tak ada lagi at suami, suami masih mgharap… Tp kalau nak bersama suami saya rasa saya dah tak layak, tapi saya takut nak buat keputusan..

Tapi sumpah hati ni memang btul2 tak ada perasaan kat suami sayaa… Dan 2 3 hari ni hati saya mula berfikir dan kuat mngatakan yang saya nak buat keputusan untuk ambik keputusan bercerai dengan suami..

Saya betul2 buntu, saya bebtul2 tak tahu mak luahkan pada sape shingga kadang2 saya rasa nk untuk tidak kecewakan sape2 dengan kputusan yang saya buat nani. Saya betul2 dilema.