Dia pernah cakap kau tunggu la nasib kau nanti bila dekat rumah mak memang sungguh nampak sangat dia nak malukan aku depan mak dia kan

salam min tolong hide profile saya ya. assalammualaikum warga KRT saya nak mintak pendapat dengan kata kata semangat. saya dah penat nak hidup macam ni. kenapa saya susah rasa bahagia dengan suami saya.

Suami saya tak pernah layan saya dengan elok. kalau bercakap memang ok tapi yela kita bini mesti lah perhatian dari suami kan. sikit pun tak dapat contoh Lagi  kalau saya pegang tangan dia je dia auto tepis macam jijik dengan saya dan memang macam tu setiap kali kalau saya nak pegang tgn dia atau pn peluk dia.

Saya dapat perhatian tu pun masa dia nak buat anak je min. saya penat min. kerja rumah semua saya buat cuma kadang kadang tu memang tak buat saya penat min ada anak kecik pulak tu. dia sikit tak membantu. bantu pun tengok anak anak je tu pun suruh cepat.

kalau main game main fone laju je. tiap kali gaduh je mesti naik tangan. saya mengaku saya memang kurang aja dengan dia  sebab dia pn tak hormat saya sebagai istri dia pun kasar dengan saya. habis saya pun ada hati min. sebab tu la makin lama tiap kali gaduh saya lawan balik apa yang dia cakap tu.

Sebab dia sendiri tak pernah cakap elok2 ni pulak kami nak berpindah ke rumah mak dia. Lepas ni apa pulak la. Dia pernah je cakap kau tunggu la nasib kau nanti bila dekat rumah mak sungguh nampak sangat dia nak malukan aku depan mak dia kan.

Aku kalau tiap kali gaduh memang aku mintak dia tinglkan aku sebab aku dah tak tahan aku penat min nak jaga perasaan sendri. tapi setiap kali aku mintak memang aku kena pukul.. kalau gaduh min kalau dia pukul aku.. aku pukul dia balik min sebab geram sangat.

Aku ngaku ak ni seorang yang kasar.. kalau ak ad buat silap tak salah tegur ak baik baik. ni asyik nak memaki angkt tangan memang aku semakin kasar la min. aku pun ada perasaan min sampai tahap hati aku pun cakap aku tak tqhan. Aku nak jugak hidup rasa bahagia bila ada suami .. ni tak min.

kalau aku tak gaduh kitaorang ok je cuma cara dia layan ak macam aku ni kawan kawan dia. Dia pun panggil ak kau aku. bila aku kata nak tukar dia takan sebab geli la tak biasa la jadi aku pun ikotkn laa biase kn pgel macam tu. kadang kadang panggil nama. apa korang rasa kalau suami korang layan korang macam kawan kawan bukan macam istri.

Entah laa min aku pun dah taktau nak cakap macam mana aku tau aku bukan prempuan yang sempurna sebab aku dibesarkan dengan keluarga yang kurang kasih sayang. aku jadi tak geti buat kerja rumah memasak  tapi lepas kawin ak cuba jugak min walaupn kadang2 aku ada skip .

sebab penat lagi dah ada anak rumah memang bersepah min. yang dia tu tau nak marah je tolong pn tidak. kalau bab nafkah dia memang bagi min  cuma masa gaduh jelaa ak selalu makan hati dengan dia.

kalau aku merajuk ke min dia tak pernah pun pujuk selama aku kawin ni sikit pun tak pernah pujuk dia suka diamkn diri ak jela trhegeh hegeh pujuk dia mtk maaf mtk ampun walaupn dia pn selalu sakitkan hati aku. tolong korang bagi nasihat supaya hati ak ni kuat.

Kadang masalah kecik pn dia nak marah macam apa. tolong min ap patot ak buat min. aku ni ada penyakit tapi aku tak tau sakit apa min  sebab tak pernah jumpa dokter. tiap kali aku gaduh kalau ak kena pukul ke ap . aku mesti buat benda benda bdoh kt diri aku.

Aku macam taksedar apa bnde yang aku buat  sebab hati aku sakit sangat sangat. emmm doakan la ak supaya ak trus kuat .. kalau korang nak ckp ak bdoh sebab buat bnde bnde ni korang ckp laa sebab korang takrse ap yang ak rse emmm sakit nye hati ni taktau nak ckp korang tolong nasihat bnde baik baik dekat aku boleh em..