Ceritanya saya kenal suami saya satu tempat kerja dari kawan sampai bercinta akhirnya berkawin dan sepanjang tempoh kami berkawan tak penah suami buruk kan dia

salam min. tolong hide profile saya.. saya nak cakap pasal kawin poligami. saya isteri no 2 tapi kesalahan bukan 100% kat saya.

Ceritanya saya kenal suami saya satu tempat kerja dari kawan sampai bercinta akhirnya berkawin dan sepanjang tempoh kami berkawan tak penah suami buruk kan dia.

tapi memang bini dia jenis kurang ajar.. suami ot balik lambat skit.. dia menjerit kat telefon.. masa tu kami hanya kawan.. saya tanye la.. asal bini ko jerit2..

bini aku memang cakap kuat.. yelah kami satu tempat kerja tapi dalam masa yang sama.. suami saya masa tu selalu usik2 saya selalu bagi pendapat kalau saya ade masalah sampai la timbul bibit cinta..

tapi tak pernah sekali pun dia buruk kan bini dia sampaikan kami kawin senyap2. pendek kan cerita. bini dia dapat tahu.. mengamuk kemain. ugvt bvnvh diri la..

sampai suami terpaksa ceraikn saya walupun saya dalam keadaan hamil.. dia tak peduli.. dia kata suami hak dia sorang..

panggil saya keturunan vavi svnd4l tapi saya dan suami tak melawan pun sebab suami sayang dia dan anak2. Akhirnya kami rujuk balik.. bile dia dapat tahu.. dia mengmvk.. dia buat rancangn konon2 saya ni ilmu suami dia..

bagi suami makan kotor dan hantar benda kat dia.. buruk2 kan saya kat mak mentua.. padahal sebelum tu mak mentua baik dengan saya.. cerita perangai dia kasar dengan suami..

minta duit depan2 mak merntua.. beli barang berkira.. gaduh depan anak2.. bergaduh bawa lari anak.. bawa lari kete suami.. tapi suami tak boleh melawn sebab suami anak laki seoorang. Belah bini dia mak bapk back up..

suami sabar.. dan buat keputsqn tingglkn saya dan anak sebab bini dia ugut macam2? dan kami dalam proses cerai.. dan bini dia akan selalu meseg cakap somi tak sayang saya dan anak2 da..

suami cume kesian saya dan anak2.. buruk2 kan saya dengan mentua sampai bergaduh.. salah saya ke jadi isteri no 2? selepas masalah ni.. saya penah tanye..

pernah kah abang doa supaya bini abang brubah jadi isteri yang abang nak selama bertahun abang kawin dengan dia? ye pernah.. dan sayang mncul memenuhi ape yang abang nak..

saya tak kesah sebenarnye suami saya tingglkan saya demi bini dia.. tapi sikap bini dia tak boleh tnggu saya brsalin dan m4ki hamun saya dan keluarga saya..

dan panggil suami dia dengan pnggilan tak elok..dan bruk2 kan saya.. lagipun tak bole salahkn saya 100%.. sebab diri sendri berperngai teruk.. sebab tu suami cari lain..

suami banyak bersabr pun sebab fikir sayang anakā€¦ jadi saya mohon masyarakat jangan salahkn bini kedua je.. kami pun rela brcerai cara baik demi kebahagian suami kami.. tapi bini pertama sentiase anggap kami perampas..