Ceritanya hujung minggu haritu kakak saya datang nak tengok baby saya lepastu dia pun ada anak mnyusu badan lagi.

Salam admin, terima kasih kalau siarkan. Nak tanya pendapat. Saya tak ade mqsalah dengan suami, tapi ni dengan mak sndiri. Saya baru bersalin tak sampai 2 minggu, berpantang dengan mak.

Ceritanya hujung minggu haritu kakak saya datang nak tengok baby saya lepastu dia pun ada anak mnyusu badan lagi. Masa dia datang, mak suruh kakak susukn bby saya.

Mak kata, nanti senang sama sepupu tak payah risau aurat, sebab anak-anak kakak saya llaki, anak saya ni prempuan. Bila bby dah menyusu dengan kakak, bby saya ttidur. Lepas tu susu saya bengkak. 

Saya rasa kecewa, marah, sedih, sakit. Mak tak minta pun keizinan saya atau suami saya. Saya pun heran sebenarnya tu bby saya ke bby mak? Suka hati je arah2 mcm tu takde nak tnya saya dulu.

Suami pn tak boleh buat apa sebab mak sendiri. Saya pn geram dengan kakak saya. Dia pun tak ada tanya langsung, macam dah berpakat dengan mak. Senang hati je ambil bby saya, siap nak rancang bila lagi boleh jumpa supaya cukup jd anak susuan.

Ya Allah saya tahu bnda ni baik, tapi entahlah kenapa rasa pedih sgt. Mak dn kakak saya pn orang baik je, tapi bab ni sakit hati betul. Dahlah dulu saya kahwin pun semua nak kena ikut citarasa mak.

Tapi saya turutakan je sebab fikir lepas saya kahwin, mak tak boleh masuk cmpur hidup saya dh. Tapi saya silap haha. Bby saya pun mak sibuk nak atur. Itu pn siap belikan tin susu formula suruh bg kat bby.

Entahlah rasa nak ajak suami bawa kami balik rumah sndiri je. Tapi risau guris hati mak pula. Suami pn kerja, takde orang nak tolong jaga saya pantang. Entahlah berdosa ke saya rasa mcm ni? Jadi anak derh4k4 ke?

Ni saya risau esok ni kot ada kakak saya dtg lg atau kakak saya lg sorang pula dtg. Dia pn ada anak mnyusu badan lagi.