Ceritanya baru2 ni ada seorang chat bagi tau kalau sebenarnya suami aku sedang menyimpan perempuan lain

Assalamualaikum. Tolong siarkan ya admin. Tolong hide identiti aku ya aku guna fb kawan. ne nak meluah sikit dan minta pendapat kawan dalam krt ne. begini ceritanya aku dah khawin 10 tahun, d kurniakan seoramg anak selama ne suami jaga kami dengan baik,

semua layanan dia tak pernah berubah, pernah juga la ada rasa2 curiga dengan dia tapi slalu fkir positif n rasa curiga tu hilang macam tu saja la.

Ceritanya baru2 ne ada seorang chat bagi tau kalau sebenarnya suami aku sedang menyimpan perempuan lain betapa hancur nya hati ne dengar macam tu sungguh tak pecaya selama ne di tipu hidup2.

Suami bersama perempuan tu da 5 tahun, selama ne aku d layan sungguh baik anak2 d layan baik juga tak sangka pula suami buat macam tu dengan kami. Allahu. suami minta maaf dan berjanji tak buat lagi,

jujur aku sangat sayangkan suamiku tak sanggup kehilangan dia dan suami pun tak mau kehilangan aku dan anak2, puas aku tanya kenapa buat kami macam ne dan jawapan yang aku dapat iyala tidak tahu kenapa.

selang berapa hari perempuan tu chat bagi tau yang dia dan suami sdh berkhawin setahun lebih. Allahu. hancurnya hati ku sekali lagi dengar perempuan tu cakap. suami pun beterus terang semua.

mereka khawin tanpa ada wali. khawin kg saja. Adakah perkhawinan mereka sah? tolong jawab bagi yang pakar dalam hal ne. Aku betul2 buntu tak tau mau buat apa lg.

suami mnta maaf dan berjanji tak akan buat lagi dan perasaan takut tu sentiasa ada takut perempuan tu datang tuntut hak dia. Assalamualaikum.
Ne sambungan yang suami becinta 5 tahun n da setahun khawin tu.

Sebenarnya suami da ceraikan pompuan tu dan dia nak kami mulakan semula hubungan kami yang hampir musnah besama anak, betul kata kawan2 krt kenapa harus aku yang takut bukan aku yang salah tapi ntah la perasaan takut tu sentiasa ada..

takut perempuan tu akan muncul balik. tentang sah ka tidak lerkhawinan tu tak tau la mau cakap apa tapi suami da lafaz cerai dengan pompuan tu.. aku harap kawan dalam krt ne doakan hubungan kami suami isteri sampai ke jannah ya.

Jujur aku cakap aku tak sanggup kehilangan suami, aku sangat syang dia, aku berharap sangat suami aku tu betul2 la berubah. dia seorang yang baik tapi tak tau macam mana boleh terjerumus dengan masaalah ne. terima kasih atas komen2 anda. tolong siarkan ya min. Terima kasih