Aku seorang pendosa min. ni cerite aku Adalah 3 tahun lepas, aku ada bini anak sorang dan Aku keje swasta, Bini aku tak keje so, aku ada kawan perempuan 1 keje, mula2 tak rapat.

Assalmualaikum. min tolong hide profile aku. Nama aku lan. Aku seorang pendosa min. ni cete aku Adalah 3 tahun lepas, aku ada bini anak sorang dah. Aku keje swasta, Bini aku tak keje so, aku ada kawan perempuan 1 keje, mula2 tak rapat.. Sejak Bini aku buat hal selalu keluar dengan kengkawan dia lelaki, pernah tu dia bawa kete aku bawa laki tu tak tau pergi mana entah, aku sabar je.

Sekali tu tak balik rumah, makan minum aku semua tak menentu, dia asyik keluar dengan kengkawan dia. Aku stress sangat, aku luah dekat kawan keje aku Ella, Ella bagi semangat supaya aku tak pikir negative dan aku dengar cakap dia. Aku buang jauh2 pikiran tu, tapi Bini aku masiih buat hal, suka kuar ruma tak bagi tau. hari tu aku wssp Bini aku, kalau dia kuar rumah maka gugur talak satu pada dia, dia kuar juga. TAK dengar ckp aku..

Aku stress sangat aku mngadu kat Ella mintaa tolong cover keje aku, aku tak datang keje. Ella OK je.. Seminggu tu aku tido tmpt keje aku, ella yang selalu beli makanan untuk aku, Ella memang baik dengan aku tapi aku ambik kesmpatan dengan kebaikan dia.. Aku cakap aku dah cerai Bini aku.. Aku tanya kalau dia suka kat aku dia cakap suka.. Lepas tu akuJanji mcm2 kat dia nakk kawen bagai. jahat nya aku sampai kmi terlanjur.

Lepas tu aku marah2 kat dia sebab Bini aku dah datang balik kat aku. Aku happy Sagat masa tu, Ella pula. Masa tu dah lain macam. Aku rasa bersalah sangat. Tak lama tu, Ella pelik sikit dia loya2 nak mntah cium bau rokok aku, aku dah panik masa tu.. Memang sah dia mengandung. Apa yang aku buat,aku paksa dia gugurkan kandungan, dia menangis masa tu, dia cakap dia dah buat dosa, nak tambah dosa lg. Kejamnya aku.

Aku paksa juga dia gugurkan, aku dah beli pil aku bg kat dia. Rupanya dia tak makan pil tu. Tak settle situ, Bini aku serang Ella, tak maki dia macam2. kesian kat dia jadi mangsa, aku yang salah. maafkan aku Ella. Bini aku maki, dia diam je tak melawan langsung. Lepas tu aku berenti keje.. Dah 2 tahun lebih.. Baru thu sekarang Ella, masih keje kat situ. Tahu Dari kawan dia tak kawen lg tapi ada anak sorang, munngkin ank aku. Aku teringin nk jumpa dorang nak minta ampun.